Szczegółowe cele i zadania projektu znajda Państwo na stronie projektu www.funiceproject.eu
Szczegółowe cele i zadania projektu znajda Państwo na stronie projektu www.funiceproject.eu
Celem tego projektu jest wzmocnienie kompetencji cyfrowych i wymiana innowacyjnych praktyk w sektorze rolnym UE. Inicjatywa ta jest zgodna z pilnymi celami walki ze zmianą klimatu, realizacji SDGs i promowania zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich. W ramach naszego europejskiego partnerstwa zajmiemy się barierami kulturowymi i zawodowymi utrudniającymi cyfrową adopcję w rolnictwie. Oceniamy i dzielimy się najlepszymi praktykami w zakresie technologii cyfrowych w sektorze.
Planowane rezultaty:
Nasz zestaw narzędzi to nie tylko zbiór wytycznych; to praktyczny podręcznik wypełniony aplikacjami ze świata rzeczywistego, symulacjami i OER. Dzięki temu rolnicy nie tylko rozumieją, ale mogą bezpośrednio wdrażać inteligentne technologie rolnicze.
Zaprojektowany dla systemu szkoleń microlearning. W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie elastyczność w nauce jest kluczowa. Nasza platforma Digital Learning została zaprojektowana tak, aby pasowała do życia zapracowanych rolników, oferując moduły microlearning, do których można uzyskać dostęp w dogodnym czasie. Rezultatem jest nie tylko nauka, ale i skuteczna implementacja.
Program Train-the-Trainer to nie tylko nauczanie; zapewnia, że wiedza rozprzestrzenia się jak ogień. Stworzymy sieć wysoko wykwalifikowanych osób, które mogą dostosować program nauczania do lokalnych potrzeb, wywołując efekt domina, który wykracza daleko poza bezpośrednich stażystów.
Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę internetową oraz profil na FB:
https://smartskillsproject.eu/about/
https://www.facebook.com/search/posts/?q=smartskills
Rolnictwo jest kluczowym sektorem zdolnym do dostosowania się do zmiany klimatu przy jednoczesnym realizacji celów środowiskowych. Szkolenia rolnicze muszą być dynamiczne, innowacyjne, elastyczne i dostosowywalne do rzeczywistych potrzeb. MINECROP chce zastosować grywalizację w nauce. Grywalizacja może przynieść ogromne korzyści w zakresie wydajności organizacji edukacyjnej, ponieważ wpływa na uczniów na różnych etapach procesu uczenia się.
MINECROP dąży do:
MINECROP zaprezentuje nowe podejście do edukacji i szkoleń, które można łatwo połączyć z grywalizacją i technologią wirtualnego świata. MINECROP zaprojektuje środowisko Minecraft, w którym uczniowie szkół zawodowych będą uprawiać swoje rośliny, stosując zrównoważone praktyki. Ulepszy to ich zielone umiejętności i możliwości techniczne, aby przejść na zrównoważony system rolniczy.
Główne cele projektu:
Naszym celem jest zrewolucjonizowanie metod szkoleniowych w rolnictwie poprzez promowanie innowacyjnych podejść, takich jak nauka oparta na grach, aby skutecznie stawić czoła złożonym wyzwaniom stojącym przed branżą rolniczą UE. W ramach naszej strategii opracujemy grę Minecraft dostosowaną do uzupełnienia istniejących kursów VET. Gra Minecraft będzie służyć jako platforma do interaktywnego angażowania uczniów. Będzie zawierać interaktywny Przewodnik po zrównoważonych technikach upraw, dostarczający użytkownikom praktycznych informacji na temat zielonych praktyk rolniczych. Podczas cyfrowych zbiorów użytkownicy napotkają różne opcje wyboru najbardziej zrównoważonych pestycydów i nawozów niezbędnych do wzrostu upraw, zwiększając w ten sposób swoje zrozumienie i stosowanie zrównoważonych metod rolniczych.
Zapraszamy na stronę internetową projektu: https://minecrop.erasmusplus.website/
oraz profil na FB i LinkedIn:
https://www.facebook.com/profile.php?id=61556116815394
https://www.linkedin.com/company/101653121/admin/page-posts/published/